10 november 2012

Välkommen in!


I veckan var jag hemma hos härliga Martina och levererade varor från min butik som hon köpt.
Jag förälskade mig så i detta stilrena radhus, med sin rymd och bra planering.

Parets inredningssmak går inte av för hackor, så smakfullt inrett att jag skulle vilja flytta in direkt.

Nu finns detta charmiga radhus ute till försäljning och jag har lånat dessa bilder från Hemnet.



 Jag återkommer lite senare med fler godbitar från detta vackra hem.

Nu väntar en lång helgfrukost och sedan ska ett Ikea projekt skruvas ihop!

God morgon och härlig lördag!

Kram Maria




3 kommentarer:

  1. Ser fram mot fler bilder. Ett hem helt i min stil!

    MVH Eva

    SvaraRadera
  2. Riktigt stylisch! Väntar på resten =))

    Ha en riktigt go lördag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Hej! Vet du var hennes stolar är ifrån? :) Kram Jessica

    SvaraRadera