9 november 2012

Fredagsmys!


Gokväll alla kära helgfirare!

Veckan har verkligen gått i ett hejdundrande tempo och för en stilla stund önskade jag i morse att det var måndag, då jag verkligen inte hunnit med allt jag önskat på jobbfronten.

Jag ska verkligen inte klaga, men ibland skulle jag önska att dygnen hade fler timmar.

Så idag blev det, istället för att städa, en tur till stadens torg, en bukett blomster och ett härligt doftljus från en ny butik här i stan. Och vips känns huset redan lite, lite roligare!

Nu skulle jag ju egentligen packa upp påsen, men den var så fin, så jag drar lite på karamellen.

Tycker det är så roligt när butiker satsar lite extra på detaljerna och här har de verkligen lyckats, som ett riktigt smycke!

Men nu firar vi väl ändå helg?

Och för att fira alldeles extra erbjuder jag er alla 

FRI FRAKT HELA HELGEN LÅNG!

Erbjudandet gäller på alla beställningar fram till söndag 11 november!

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Lite färska blommor och levande ljus gör underverk! Trevlig helg//kram maria

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite vardagslyx onekligen!
    Jag som typ ALLTID städar på torsdagar hann abra inte med det igår, men idag blev det aa iaf:) Sen var det skönt att njuta av ett rent hem från soffan;-)
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Finner alltid inspiration i dina bilder. Vardagen går så snabbt och det gäller onekligen att hitta de små guldkornen i livet. Trevlig helg/ Lisa

    SvaraRadera