28 november 2012

Jultips!



Varje jul är det likadant.

 Jag tänker att jag ska vara ute i god tid för att slippa stressa runt och trängas i affärerna, men trots det står jag där lite lätt vilsen och funderar vad jag ska köpa och efter alla beslutsångest väntar den långa kön vid kassan.

Känner du igen dig?

I så fall kan kanske Åhléns hjälpa dig med att fixa just dina julklappar med att erbjuda den kostnadsfria tjänsten "X-mas Shopping". Du får hjälp med att hitta dina julklappar av en personal shopper.

Tjänsten passar alla som lider av tidsbrist, behöver inspiration och nya idéer eller bara vill att julklappsbudgeten ska gå ihop.

Under hela vecka 49 mellan kl. 11-16 på Åhléns i Kristianstad,
kan du lämna in din önskelista och få hjälp med dina julkappsköp genom Åhléns "X-mas guider".
 De går igenom dina önskemål och plockar fram förslag som du kan välja mellan.

Du slipper köa och får dina paket fint inslagna.

Kan det bli bättre?


I bilden ovan har jag plockat ut några av mina favoriter från varuhuset.

Smyckesträd 299 kr, julgirlang 99 kr, mugg 99 kr, bänk 899 kr, ljusbricka 329 kr


Detta inlägg är ett samarbete med Åhléns i Kristianstad, men gäller så klart även på alla Åhléns varuhus i vårt avlånga land. Läs gärna mer här.

6 kommentarer:

  1. Muggen är så himla fin, köpte en pytteliten, liten glöggkopp. Det är min favorit här hemma! =D

    SvaraRadera
  2. Känner allt igen mig:((. Dom har en massa fint. Har 2 av dessa bänkar och dom är så fina:) Em svart och en i olika färger...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Smart grej! Och vilka fina saker du visar. Ska minsann ta mig en tur förbi Åhlens i morgon :)

    SvaraRadera
  4. Du är nog inte ensam om det ;)
    Ha en fin fortsättning på veckan! kram

    SvaraRadera
  5. Jag gillar brickan jättemycket! Jag brukar också vara ute sent, men i år har jag kommit igång tidigare med allt. Det känns väldigt skönt!
    Kram fina! Ester

    SvaraRadera
  6. Så smart! En cerise bänk hade jag inte tackat nej till!
    Vilket vackert hus ni verkar ha! Inte kan väl det ligga inne i K-stad?
    Kra,

    SvaraRadera