27 november 2012

Lite nytt!




Presenterar några nyheter från min lilla butik.

Är så glad för det praktiska rullbordet från House doctor.

När vårt badrum blir klart ska det få flytta in där, bra avställningsyta och enkelt att flytta runt.

Tvålen och diskmedlet har blivit nya favoriter på diskbänken. Diskmedlet luktar apelsin och rosmarin och det sprids en härlig doft av jul i köket.

Stege, handduk, korg, rullbord, K hall design lotion, smyckeslåda, rutiga handdukar, tvål, diskmedel

Ljusslingan i hornen kommer från Granit, går praktiskt på batteri.

Ha en skön tisdag!

Kram Maria






10 kommentarer:

  1. Men jag blir helt knäckt, så mycket snyggt! Vill ha rubbet! Hoppas jag får pengar i julklapp..

    Ha en fortsatt fin tisdag,
    kram Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Catta!

      Hoppas din tisdag har varit fin!

      Kram Maria

      Radera
  2. Jag blir också smått knäckt...fast på ett positivt sätt=)
    Har just lagt en beställning hos dig och betalat! Ser fram emot de fina sakerna:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Åh, så mycket snyggt! Vad mycket inspiration jag får. En undran, är du nöjd med vita golv? Vi håller på att inreda övervåningen och jag är så sugen på att måla ett furugolv vitt men är lite osäker.
    Ha en fin dag!
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är mycket nöjda med våra målade golv, de lyser verkligen upp hela rummet.

      Lycka till!

      /Maria

      Radera
  4. Åhh, vad snyggt. Frågan är bara hur länge jag klarar mig från att klicka hem den där tvålen och diskmedlet;)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint!!!!
    Hur många julklappar kan man köpa till sig själv;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Så fint ni har det, suck. Älskar ditt hus, så vackert:))) Kram Anne

    SvaraRadera
  7. Så snygga bilder! Jag måste nog ha den där handduken ändå, jobbar som optiker och älskar ju mina bokstäver :)
    Ha en skön start på helgen, kram!

    SvaraRadera