5 november 2012

Ännu en skönhet...


Ja, då har jag suttit på Hemnet och förlustat mig lite igen.

Detta vackra hus, utanför Kristianstad är nu till salu.

Oj, oj vilka kalas och "Madickenjular" man skulle kunna ställa till i detta magnifika hus!

Precis vad jag drömmer om vid varje kalas, när alla ska få plats i vårt lilla hus.

Har i helgen firat vår lilleman, som fyllt sex år. 


Och stora salar skulle vara en fröjd att få kalasa i.


En glasveranda att gå loss på...

Någon som är sugen?

Ja, jag blev det allt lite grann!


God kväll!

Maria


Bilder: Hemnet

9 kommentarer:

  1. Vilket härligt hus!!
    Och vilken veranda... suck
    Det kan en annan bara drömma om....

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Vackert!!! Skulle gärna rocka loss i salarna med kransar och ljusstakar!!!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. så fint hus. där skulle allt vara utrymme för alla.men massor att städa också.

    SvaraRadera
  4. Jodå, nog blir man allt lite sugen. Älskar stora hus och framförallt herrgårdar eller Hälsingefårdar. Men sen tänker jag tillbaka den dagen jag städar här hemma, det skulle jag ALDRIG orka städa:))
    Men det är härligt att drömma sig bort på Hemnet ibland, tips och ideer får man också

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Ojojoj.. vilken dröm att få bo så där. Jag har turen att mina föräldrar bor i gammalt hus med egensnickrad glasveranda så jag huserar där så ofta jag kan :)

    KRAM Ulrica

    SvaraRadera
  6. Ååå, vilken dröm, bara havet som fattas!
    Ha en trevlig dag.
    Dyrafina

    SvaraRadera
  7. Äntligen har jag fått lite tid över och beställt något efterlängtat från din lilla butik<3

    Kram

    SvaraRadera
  8. Älskar också stora gamla hus, men efter en massa år som husmor inser jag att det räcker med vårt lagom stora 20-talshus vad gäller städning. Och mannen säger säkert detsamma, särskilt som han denna våta sommar o höst-säsong renoverar verandafönster och målar med långsamt torkande linoljefärg...

    SvaraRadera