12 november 2012

Finaste!





Är så glad för min nya fina ljusstake från House doctor.
Kunde inte låta bli att provfylla den med lite adventsmys.

Nu brinner den så fint på vårt soffbord och det är inte långt borta att jag sätter på julskivan...

Den oerhört populära ljusstaken, som just nu syns i alla magasin, finns i min lilla butik, liksom hornen och de små silverkulorna.

Nu skiner solen och jag får ge mig iväg för att hämta killarna från skolan!

Önskar er en härlig måndagseftermiddag!

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Verkligen jättefin och annorlunda!! Och att man kan
    Ändra innehållet efter årstiden kan ju va kul !!
    Såg den hos fyra årstider idag med !! Får nog inskaffa
    en jag med :):) ! Ha en skön kväll !!!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jättefint. Den syns hos de flesta nu men med de små hornen i var det urläcker måste jag säga.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Gillar Kubus så den här är lika fin och till ett väldigt bra pris! Får nog önska mig en sån! Martina

    SvaraRadera