3 december 2012

Istället för adventskalender



Lilla Villa Vita har i år valt att istället för ett luckerbjudande varje dag, erbjuda er finfina rabatter på en mängd varor. 

Ungefär som att vara lite busig och öppna alla luckorna på en och samma gång.

Jag hoppas att ni ska finna många fina gåvor, till nära och kära, men kanske även en efterlängtad julklapp till dig själv?


Erbjudandet gäller så långt lagret räcker och ända fram tills dopparedagen.
Kan ej kombineras med andra rabatter.

Hela den busiga adventskalendern hittar du här!


Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Vilken fantastisk butik du har! Jag var inne och kikade redan förra veckan och tänkte att jag så gärna ville ha en evighetskalender, nu gick jag in igen & vilket erbjudande, då nu är den på väg hem till mig:)

    Får jag låna din bild här i inlägget och tipsa om dina fina erbjudande på min blogg? Jag lägger till din fina blogg på min blogglista, hoppas att det r okej!?

    Ha en fin dag!

    Kramar Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tuse tack Emma!

      Jag skickar din kalender direkt i morgon!
      Klart du får låna min bild, jag blir bara glad!


      Ha en mysig kväll!

      Kram Maria

      Radera
  2. Snygga prylar allihop! Vill haaaa!=)

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Men så mycket snyggt. Vill oxå haaaaa.
    Kram

    SvaraRadera