12 december 2012

En liten hörna



En liten hörnbild från vårt vardagsrum.
Dova färger mot min antika guldspegel. Som är rummets smycke.
En kär klenod som har följt mig sedan min första lilla etta...

Sedan dess har inredningen ändrats en del under tidens gång, men min antika skönhet består!

Den andra stora spegeln kommer från House doctor, finns nu i min butik.
Liksom pläden Cross från Pia Wallén. 
Dessa plädar har varit populära att köpa till julklapp har jag förstått och just nu finns det endast tre stycken kvar.

Ha en härlig onsdag, här skiner solen och det är sådär magiskt vackert med alla gnistrande snö.

Kram Maria


3 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Gillar spegeln!

    SvaraRadera
  2. Så fiint! Jag älskar den där pläden!
    Kommer du att få in fler av den fina ljusboxen från House Doctor?
    / Vanja.

    SvaraRadera
  3. Du har så fantastiskt fint överallt!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera