4 december 2012

House doctor matta på lager igen!




Nu har lagret fyllts på med några godbitar från House doctor.
Dessa mattor har varit oerhört populära och jag har jobbat hårt för att få fram några exemplar till jul.

Den stora mattan är dock helt slut på House doctors lager i Danmark och kommer inte förräns till våren igen. Jag håller tummarna att de inte dröjer allt för länge, då ni är många på kölista för dessa. Jag lovar att höra av mig så fort jag vet ett leveransdatum.

Jag önskar er en mysig tisdag!

Kram Maria



4 kommentarer:

  1. Åhh vad synd!! det var ju den jag skulle ha.. Dom är ju såå fina!!!

    Snöig kram från mig

    SvaraRadera
  2. Den är så fin! Nu har jag skrivit ett litet inlägg om din fina blogg & butik:) Kika gärna in:)

    Ha en fin kväll!

    Kramar Emma

    SvaraRadera
  3. Den högra mattan var ju fantastisk!

    SvaraRadera
  4. Wonderfull post, Im sorry but my english isnt too good.
    I hope you visit on my blog: www.soltantouno.blogspot.com
    xoxo

    SvaraRadera