11 december 2012

Julklappstips!






Smycken är något som jag verkligen använder varje dag och gärna stilrena armband från svenska Bohemian society.

Min favorit är just nu armbandet i roséguld. Ger en läcker brytning till alla övriga silversmycken.

Alla smycken skickas fraktfritt, direkt till din brevlåda och du har dem oftast dagen efter din beställning är gjord (vardagar) .


Alla smycken hittar du här.

I dag har det äntligen slutat snöa här i skåne, vilket min trötta kropp är innerligt glad för.
Tror aldrig jag har skottat undan sådana vallar, det är vid dessa tillfällen en snöslunga står överst på min julklappslista;)

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Please can you tell me if you send me to spain and wich is the price in euros??? Thanks a lot

    SvaraRadera
  2. Dear Anbetisa!

    You´ve got mail!

    Kind regards Maria

    SvaraRadera
  3. Mysig blogg du har, första gången här men jag kommer tillbaka :)

    Kram Nina

    SvaraRadera