8 december 2012

Godmorgon!





   
 

Härlig lördagsmorgon med långfrukost, tända ljus och att få läsa tidningen riktigt länge.
Det är lyx för mig!

Har fått upp min ljusslinga i syrénträdet vid vår ena grind.
Ljusslingorna kommer från Maxi och går att bygga på med fler slingor.
I vårt lilla träd har jag två slingor och de lyser så vackert med ett varmt vitt sken.


I dag hoppas jag få upp lite fler kransar på grindarna och så ska huset verkligen få sig en storstädning.
Övriga i familjen åker iväg på gymnastikträning, så här ska verkligen röjas!

Jag önskar er en skön lördag!

Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Vilka mysiga bilder!
    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Oie..
    Bom dia!!
    Quero lhe convidar para você participar do meu blog...
    http://pedacodeumalma.blogspot.com.br/

    Ficarei feliz com a sua presença.
    Bjs e flores pra ti.

    SvaraRadera
  3. Åhhhh, vilka underbara bilder. Det är verkligen som magi i luften med all den vackra snön…
    Vad fint du hade gjort utanför huset med kälken o skidorna och det!!
    Ha de fint!
    Kram anna

    SvaraRadera
  4. Vilket fantastiskt hus ni har. Och vilken härlig blogg du driver. Jag kommer tillbaka.
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin blogg och HUS! Det är verkligen fint med ljusslingor på träden. I den lillastad jag bor i har de klätt in alla träd på gågatan med ljusslingor. Riktigt fint och julstämningen kommer direkt!

    SvaraRadera