18 september 2012

Honeyspoons


Dessa härliga honungssnurror från House doctor har nu landat i min lilla butik.

Helt perfekta till den där mysiga muggen med te, när höstkylan börjar omsluta oss.

Sedan gillar jag även när sakerna är vackra att titta på och dessa snurror får gärna stå framme i min kökshylla!



I dag väntar nya utmaningar för mig.

Jag har nämligen anmält mig till mitt livs första kvällskurs och det ska bli så spännande.

Jag tar med mig kameran och hoppas få visa er något därifrån.

Tills dess, mysig tisdag på er!

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Så fina!
    Låter himlans kul med kurs, ha så roligt!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Måste jag köpa ett gäng...håller med dig om att det är fint att ha stå framme.

    Ha en bra dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera