17 september 2012


Ny vecka med många nya mål.


För tillfället rinner tiden lite fortare fram än vad jag hänger med.

Jag har många ideér till inspirerande fotografier, men tiden räcker liksom inte riktigt med.

Jag tillbringar den mesta tiden vid mitt packbord, bland kartonger, tejp och fraktsedlar.

Det är absolut inget jag klagar över, för det är så enormt roligt att ni är så många som vill handla i min lilla butik, tack, tack, tack!

Kartonger och tejp är däremot inget roligt att visa på bild, men däremot bilder på när varorna hamnar hemma hos er på sina nya adresser.


 Bild: Villa Någorlunda


Så här vacker blev mattan hos Fru Någorlunda i villa Någorlunda.

Kika gärna inom på hennes inspirerande blogg.

Det är lite extra roligt att se att hon visar den andra sidan av mattan, då den faktiskt är vändbar, dubbelt så bra!


Kram på er alla!

Maria

Översta bilden: Ikea Livet Hemma


6 kommentarer:

  1. Härlig blogg! Här hittade jag massvis med inspiratipon!

    SvaraRadera
  2. Hej hej, så här blev mattan hos mig!
    http://hemochharmoni.blogspot.se/2012/09/m-in-nya-matta-till-koket-kom-haromdagen.html

    Jag är supernöjd! Tack!
    Kam Marie

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så kul att se dig som modell! Fina bilder! Kommer du ihåg att jag var ute efter en extra stor matta? Iallafall, denna ser väl tilltagen ut, vilka mått? Kram och hoppas du hinner med allt du vill göra! Vi hörs. Kram och grattis i efterskott!
    /Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda!

      Mattan är 180x270 cm. Men om jag minns rätt var du ute efter en ännu större?
      Ser fram emot veckans utmaningar;)

      Kram Maria

      Radera
    2. Japp du har rätt! Den såg så stor ut på bilden!! Kramnoch lycka till!

      Radera
  4. Och så här ser den ut hemma i mitt kök :) Jag & maken är jättenöjda med den. Det är en härlig och inspirerande blogg du har!
    http://www.styleroom.se/album/34191

    SvaraRadera