11 september 2012



I mitt vardagsrum just nu.

Soffbordet är egentligen två halvmånebord, med avsågade ben.

För det estetiska uttrycket borde de sågas av lite mer, men barnen gillade höjden, så tillsvidare har vi ett något högre soffbord än standardhöjd...




Tack för alla fina grattishälsningar igår, de värmde verkligen!

Ljusstaken, en Kubus by Lassen, fick jag av mina föräldrar.

Har länge önskat mig denna och blev så glad för denna "ikon".



Kudden och vasen är de senaste nyheterna från House doctor 
och de finns i min lilla butik!

Nu ska jag gå ut till mitt lager och packa paket.
Jag får be om ursäkt för att leveranstiden kan dra ut något på tiden.
Jag gör så gott jag kan och ändå hinner jag inte riktigt med, förlåt!

De oerhört populära mattorna från House doctor tog slut i ett nafs, trots det stora partiet.
Men på fredag kommer nya och då är de redo att skickas hem till sina nya adresser!

Ha en skön tisdag!

Kram Maria






6 kommentarer:

  1. Vad fint du har det i varenda vrå......
    Njuter av dina fina bilder som vanligt.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Tack för svaret i Instagram ;))) och så fann jag en ny blogg .. Mycket fint och mycket kul du gör...hamnar i min länklista;) Pia

    SvaraRadera
  3. Så vackert i ert vardagsrum. Du får till sån känsla, både klassiskt, modernt och lantligt allt på en och samma gång!! Supersnyggt!!!

    Kramis Paula

    SvaraRadera
  4. Jättemysigt :) själv har jag en likadan lampa som du fast i köket.

    SvaraRadera