29 augusti 2011

Under äppelträdet

 

Visar en liten bild från vår trädgård.
Här blev det lite höströjning under gårdagen. Solparasoll, pool och andra sommarleksaker fick in i förrådet.
För att summera sommaren som varit i här i min del av landet, har den inte varit till sin fördel. De tillfällen vi har åkt till havet kan jag räkna på mina tio fingrar. Jag brukar känna att det är rätt skönt när hösten kommer, för jag brukar vara trött på sol och värme, men inte denna sommaren.
Nu väntar en ny härlig vecka, full med spännande möten, Formex och avslutas med ett bröllop, åh vad roligt!

Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Amazing home and lovely outdoor
    Have a nice day
    Mari

    SvaraRadera
  2. Hej Maria ! Så mysigt och inbjudande det ser ut ! Och så vackert komponerat . Nej , jag håller med dig , jag känner mig inte heller redo för hösten ännu , känns inte som att man är färdig med sommaren . Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  3. Jag önskar jag hade trädgård.

    SvaraRadera
  4. Vackert! Här ser man er veranda från utsidan också!

    SvaraRadera