19 augusti 2011

Kollektion Lilla Villa Vita



Så var det då dags för att lansera Lilla Villa Vitas egen möbelkollektion!
Först ut är denna underbara pall i äkta sekelskiftesstil, med klassiskt spårade ribbor och avsmalnande ben.
Jag har låtit en möbelhantverkare tillverka lite olika möbler. Möbler som är hett eftertraktade i antikaffärer, kan man nu glatt klicka hem från Lilla Villa Vitas shop.
Min egen pall flyttas nu runt om i huset och jag hittar favoritställen överallt. Just nu har den fått hederplatsen i hallen!
Om du är sugen på en klassisk pall hittar du den här, för tillfället har jag ett litet lager, så först till kvarn!
Jag önskar er alla fina bloggvänner där ute en helt fantastisk helg!

Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Den är jättefin...kommer säkert gå bra!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Oj så skoj! Vad du är produktiv:)
    Lycka till!
    Ska kika på din kollektion.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Riktigt fin pall! Ska bli spännande att se kommande möbler!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hejhej!

    Hittade hit via Lantlivsannonsen. Gillar quilten men ser att den är slut. Ngt som kommerbin igen?

    - Jenny

    SvaraRadera
  5. Vilken ide med egna möbler!! Märket kommer bli en storsäljare! Lite silverbeslag i hörnen kanske;)
    Kram o ta hand om dig!
    Mvh Linda

    SvaraRadera
  6. Hej Maria!
    Åh vad spännade med en egen möbelkollektion! Vilken fiin pall!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Gud vilken söt pall, precis en sån jag söker! Ska genast in i din webshop & spana :) Första gången jag tittar in här & det blir inte den sista ;)

    SvaraRadera