4 augusti 2011


Här har det njutits av semester i dagarna långa, därav de få inläggen i min blogg!
Jag hoppas att ni alla har njutit av härliga sommardagar, en del sol, en del regn. Men framförallt av att vara ledig och ta dagen som den kommer, det är semester för mig! Så här i början av augusti börjar höstkatalogerna att trilla in och det känns som om det blir en mysig höst med härliga färger och goa industridetaljer, precis i min smak!
Än så länge hoppas jag på fler sommardagar med sol, bad, ljumma sommarkväller med trevligt sällskap av goa vänner!
Här ovan en bild från vårt matrum, med attribut från min lilla butik!
Kram Maria

1 kommentar:

  1. Hej Maria!

    Så glad jag blev att jag hittade hit till din blogg! Gillar vad jag ser!!
    Måste kika runt lite här hos dig med en gång!

    Trevlig helg!
    Kram Camilla

    SvaraRadera