5 augusti 2011

Annons i Lantliv!

I dag kom det senaste numret av tidningen Lantliv i brevlådan.
 Så mysigt att få krypa upp i favoritfåtöljen och insupa alla vackra och inspirerande miljöer.
Att sedan få se sin egen lilla annons är ju extra kul!
I dagarna väntar jag hem fler av dessa populära plåtstolar.
Jag skickar gärna över hela Sverige och priset för stolen är endast 950 riksdaler.
Hör av er till mig om ni är intresserad av en eller flera stolar. Det går bra att förboka stolar om man vill vara säker på att inte gå utan dessa godingar.

Jag önskar er alla en riktigt go helg, nu ska mitt stora sommarprojekt förhoppningsvis bli klart. Jag hoppas att jag snart kan visa er här på bloggen. Färgburkarna har varit framme och det är inte vit färg vill jag lova....
Kram Maria

10 kommentarer:

  1. Förstår att det är en härlig känsla att se sin annons i den mysiga tidningen. Din blogg är ju så himla fin också! Gillar den MYCKET!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. En sån vacker bild! Har inte fått den senaste Lantliv ännu. Ska bli jättekul att se sommarprojektet när det blir färdigt!

    Kram C

    SvaraRadera
  3. Vilket bra pris på stolarna! Ska övertala mannen att sådana behövs först ;)

    Ska titta lite extra i min Lantliv när den kommer ;)

    /Linda

    SvaraRadera
  4. Hej, den fina svart vita pläden du visar vad kostar den och vilken stl är det.Mvh Lena

    SvaraRadera
  5. De där stolarna är så fina!!! Jag är sugen på pallarna, har du någon sån?

    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Hej igen , var inne nu på din web butik angående pläden men där var den ej i lager ,varfäör visar du den på flera bilder och i din annons i Lantliv om den inte finns nu.Mvh Lena

    SvaraRadera
  7. Hej Lena!

    Pläden har varit oerhört populär och fram till den dagen då tidningen publicerades hade jag plädar i lagret. Men dessvärre har de tagit slut och det är inget som jag kan råda över, tyvärr!
    Ska göra mitt allra bästa för att få hem dem igen!
    Varmt välkommen tillbaka!
    Mvh Maria

    SvaraRadera
  8. Jättefina stolar! Bordet är också fint!

    Kram! :)

    SvaraRadera
  9. HEJ
    Vilken fin blogg du har, har lusläst allt du skrivit, blir så inspirerad, har själv en blogg om trädgård och hemmaprojekt, kika gärna in.
    Kram på dig Maria

    SvaraRadera
  10. Hej jag låna din bild i detta inlägget, tyckte det var så kul att länka till din butik, hoppas det är ok annars säg till så tar jag bort den/Ha det fint/kram Mari

    SvaraRadera