27 augusti 2012

Matta åter i lager!


Äntligen är de nya mattorna från House doctor på väg in  och från och med idag går de att beställa i shopen igen.

Jag har haft en lång kölista på dessa härliga mattor, som går i svart och vitt och nu har jag kommit över ytterligare ett parti, så det är först till kvarn som gäller (förutom för de som redan har förbeställt en matta)

Materialet är sk bastpolyester och är både snyggt och lättskött under t.ex ett matbord.

Mått 180x270 cm

Mattan kostar 895 kr och jag vill tipsa er om att passa på innan prishöjningen (senare i höst kommer de att kosta 995 kr).

Mattan levereras till dig under nästa vecka.

Ha en skön start på veckan!

Kram Maria




6 kommentarer:

  1. Ursnygg! Tror jag ska klicka hem en sådan och ha utomhus nästa sommar!
    Och du, SÅ fin du blev hos frissan- mycket snyggt!
    Kram, Judita

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade just din blogg, vilken turdag på 2 sätt;)
    Härlig blogg och fanastiskt tips om mattan - the matt=)
    Försöker komma till din shop men jag blir hela tiden nekad, "farlig sida" enl mitt säkerhetssystem....hur gör jag nu om jag vill beställa?
    Kram
    A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är absolut ingen fara att ignorera denna varningen och gå vidare till min sida. Men detta beror på att min sida blev hackad för två år sedan av sabotörer. Varningen hänger ibland kvar om man inte har uppdaterat sin webserver.

      Men bara maila mig om det känns osäkert, så ska vi lösa det!

      Tack för din uppmärksamhet!

      Vänligen Maria

      Radera
  3. Hej! Har precis beställt en stor och en liten house doctor matta. Ser verkligen fram emot att få dem!! Hoppas de kommer snabbt! Hälsningar Åsa i Västerås

    SvaraRadera
  4. Åh jag fullkomligt älskar min matta :-) tipsade om det på min blogg också hihi! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har den lilla sedan tidigare och jag är supernöjd med den och har även fått många positiva kommentarer om hur fin den är!

    Ha det gott vännen! Kram Ester

    SvaraRadera