24 augusti 2012

Höstfin!


Nu har jag gjort mig redo för en ny härlig säsong. 

Jag har tagit adjö av de solblekta slingorna för den här sommaren, för att möta hösten med lite mer färg och lyster.


En förebild på bästa Bahlsam i Åhus.

Jag funderade länge över färg och fann till min glädje exakt rätt inspirationskälla, då jag slog upp ett magasin på salongen.

Precis så vill jag se ut!




Och vem vill inte ha Jennifer Anistons underbara hår? 

Nu önskade jag dock några fler ljusa slingor, så att övergången inte blev så stor.
Nästa gång blir det kanske ännu lite mer mörka slingor. Jag tycker det passar så bra i hösttider.



Lyx och flärd



Bästa Annika Benedel har varit min frisör sedan urminnes tider och jag kan inte tänka mig att gå till någon annan. 

Det är guld värt när man hittar någon som kan ens hår och förstår mina hårfunderingar in i minsta detalj.


'

Efter

Färgen heter "kola"( i "hårvärlden" något helt annat) med lite ljusa slingor i.
Kameran ger inte färgen helt rätt återgivning, då det är lite mörkare i verkligheten.





Favoriterna har fyllts på.

Jag kan inte vara utan arganoljan. Har ni inte provat hårolja tidigare, så kan jag verkligen tipsa om det.
Håret blir följsamt, mjukt och glansigt.

Jag är inte direkt den som håller stenhårt på en produkt, men dessa kan jag inte vara utan.
Annika har tagit fram egna produkter till sin salong och de doftar ljuvligt och passar mitt hår utmärkt.


Nu önskar jag er alla en skön fredag!


Kram Maria


12 kommentarer:

  1. Så fint håret blev :) Blir inspirerad att göra något med mitt egna hår nu inför hösten :) Och vilken fin blogg du har :) Ha en bra fredag :) Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Jag var till frissan igår och skulle slinga mitt sommarljusa hår lite mörkare. Problemet är att mitt hår blev åt det grå hållet så tillbaka på måndag igen för att lägga i ljusa slingor. Så tråkigt när det inte blir bra.

    Trevlig helg!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Å, så fin du blev!!
    (Fast du var ju himlans fin innan också;-) )

    Ha nu en go kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Ditt hår blev jättefint! Du ser så fräsch ut!

    Trevlig helg! Kram Ester

    SvaraRadera
  5. Så snygg du blev! Oljan är verkligen en must-have! Ha en bra helg! //kram maria

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt! Men det är du ju alltid! På måndag ska jag till frissan, dock bara för att klippas. Ev. blir det ett riktigt klipp denna gången! Om jag vågar...! haha!
    Hälsa familjen.
    Kram. /Malin

    SvaraRadera
  7. Hej Maria!

    Å så fin du blev! Så höstfräsch!:)

    Ha det gott!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  8. Verkligen höstfin!! Supersnygg:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. JÄTTEFINT..:-)
    Härligt att göra sig lite höstfin i håret!
    Att sen ha bra produkter gör ju det hela ännu bättre.

    Ha de så bra
    Kraamm Susanne

    SvaraRadera
  10. Höstfräscht och snyggt! Jag la också i lite mörka slingor också i det som kändes för ljust.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  11. va fin du blev, ursnygg färg till dig.
    Kram
    Lena

    SvaraRadera