30 augusti 2012

Höstmys!



En av mina höstplaner är att uppdatera sovrummet, med mera dova färger, mjukt och ombonat.

Vi kommer att få se mycket rutigt i inredningen nu i höst och det känns verkligen som ett säkert hösttecken.

Rutor i olika tappningar och framförallt färgen vinrött.

Bilderna här kommer från Lexington och jag skulle inte säga nej till att stiga in här framåt kvällskvisten...

Ett av mina projekt idag var faktiskt att fotografera sonens sovrum, men idag är det mörkt som en säck, regnet har tagit över Kristianstad och fotograferandet får vänta tills ljuset återvänder, förhoppningsvis redan imorgon!

Kram Maria


6 kommentarer:

  1. Åh så fint, jag skall också fixa till vårt sovrum och jag gillar verkligen den översta bilden, kram

    SvaraRadera
  2. Härlig inspo!!! Vackra höst..lite sovrumsfix får det bli..

    *Alexandra***

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Lexingtonstilen!
    Bilderna är hur mysiga och höstiga som helst!

    Hoppas du får bättre väder imorgon!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Sååå fint!

    Åhhh va jag vill gör höstfint nu..sugen på lite gula kvistar som du har också, kanske nån senapsgul kudde också..hmmm, vilka problem man har..haha!!!

    Trevlig helg till dig
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  5. Lexington brukar ha mycket fint till sovrummet, men varför ska det vara så dyrt? Jag kan möjligen ha råd att köpa ett påslakan ... Men inspireras kan man ju göra och hitta liknande :)

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera