14 augusti 2012

Hemma hos...


Kameran har verkligen haft semester i sommar och det är inte ofta den fick följa med!
Men en underbar sommarkväll i vackraste Åhus fick den komma ut på lite roligheter!

Jag har lovat mig att den ska få komma med allt oftare här framöver, så att ni kan få se lite av allt det vackra jag hittar och dela med mig till er!

Bilderna här kommer från våra kära vänner i Åhus och deras mysiga sommarhus.

En riktig sommaridyll, med alla vackra attribut som sommarlivet ska erbjuda!












Vackra värdinnan!






Sommarattribut!






Min käre make i kvällssolens glans!


Tack E och P för en helt fantastisk kväll tillsammans!


Ha nu en underbar tisdag kära vänner!


Kram Maria




4 kommentarer:

  1. Härligt sommarställe! Svenskt Tenns Elefanttyg tröttnar man ju aldrig på, en riktig klassiker! Love it!
    Kram och ha en solig dag!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Åhhh så mysigt det ser ut..underbart ställe..:-)

    Fin inredning också..;-)

    Ha en toppendag rara du
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Wow vilket sommarställe! Så underbara bilder! Hoppas sommaren håller sitt grepp om oss ännu minst en månad! Kram från Maja

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med ett litet hemma hos reportage!!! Och sååå fint de har det:)) Mysigt att komma hem till nån och bli så där inspirerad.
    Ha de fin fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera