9 mars 2009

Picknick





Det dröjer ett tag tills denna picknick korg kommer till användning, men jag kunde inte låta bli att visa er den. Den är ytterligare ett fynd ifrån Stallets second hand. När jag tittade på Leilas program i onsdags blev jag så "sommarsugen", miljön hon visar är helt underbar! Så nu längtar jag tills värmen är här igen!

Ett stort tack vill jag ge till Jenny med den fina bloggen hemma på Kråkered där hon skrev dessa fina ord om min blogg!

Maria visar jättefina bilder från hennes familjs sekelskifteshus! Hon har verkligen känsla för det här med inredning. Hennes hem platsar i vilken inredningstidning som helst:) Tusen tack!

Jag önskar en en skön vecka!

Kram Maria

12 kommentarer:

  1. Jag instämmer helt med henne! Du har enormt fina bilder och fint hem! Det är som att titta i en bra inredningstidning! Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Måste bara skriva igen...Det var svårt att lämna en kommentar idag. Ordkollen ville inte fungera = (. Det var så hos mig också och jag fick ett jättebra tips om att man kan ta bort den under inställningar. Det fungerade hos mig! Vill bara tipsa så att du inte missar någon hälsning. Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Håller med Jenny helt och hållet!
    Blir sugen på picknick när jag ser dina fina bilder, det är inte långt kvar till sommar nu.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja nu längtar man verkligen till sommaren när man ser den fina bilderna på picknick korgen..Jag instämmer du tar så fiiina bilder..
    Snart är du nog med i en tidning...Spännade..
    Kram:)Helen.

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Gud vad mysigt med picknick. Bilderna talar för sig själv, otroligt inbjudande! Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. ja tänk vad underbart med en grön äng och en picknick korg kram jessica

    SvaraRadera
  7. Håller oxå med Jenny! Jättefin blogg du har! Å jag ser att du liksom jag älskar ribbor!! Riktigt fina fynd du gjort!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Hej Maria!! tack själv, vad gullig du är:)

    Du har ett jättefint och inspirerande hem, din blogg kommer att bli framgångsrik!

    Vilken söt picnic korg, gillar ditt fina trägolv oxå!
    Ha en härlig kväll,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Jättefin korg!
    Ger verkligen pick-nick vibbar! :)
    Såg en cykelkorg i helgen rotting- typ, som var lite grånad. Såå snygg!
    Lite Madicken känsla!!

    Du HAR ett vackert hem!

    Jeanette

    SvaraRadera
  10. Ännu ett fint inlägg som jag gillar. Du ger mig verkligen inspiration att ta fram det man har och fynda på t.ex loppis.
    Längtar också till våren och sommaren.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Såg tipset hos Jenny!! Så fint du har det, nu ska jag kika vidare hos dig!!

    kram Johanna Vit Romantik

    SvaraRadera
  12. Oh vilken mysig blogg du har, jag återkommer i kväll. Måste rusa till jobbet! Bra tips om Stallet, godis...
    Kram!

    SvaraRadera