3 mars 2009

Barnrum

Hylla och garderobsdörr

Ljuvlig byxdress med den klassiska rutan


Eftersom lillpojkens rum är det som står på tur att färdigställas, visar jag en vy från hans tidigare rum. Vi flyttade i oktober månad från en stad till en annan och lämnade ett totalrenoverat hus bakom oss, för att ta tag i ett nytt projekt! Vårt förra hus såg inte mycket ut för världen då vi tog oss an det, men potentialen fanns där. Det var byggt 1912, men som många andra hus var det "sönderenoverat" på 6o-talet. Jag föll för spegeldörrar, brädgolv och de små garderobsdörrarna.... Rätt vansinningt så här i efterhand, vi gjorde om hela huset som vi ville ha det och sedan kom vi fram till att det var inte rätt ställe att bo på, och då började vi om...

3 kommentarer:

  1. Hej! Vilket fint rum din son hade..underbar spegeldörr!!
    Du har verkligen känsla för det här med inredning, ser fram emot att se mer av ditt hem!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart barnrum! Vad duktiga ni är som börjat om. Vi har också totalrenoverat hela huset i omgångar. Nu är det dags att gå ett varv igen. Jag tror dock att jag skulle kunna tänka mig att rusta om ett nytt hus om det var mitt drömhus och drömläge.Jag älskade huset i Bygglov senast. Det verkar som ni har ett underbart hus nu också. Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. verkligen en underbart barn rum jätte fint ha det bra kram jessica

    SvaraRadera