17 oktober 2013

Höstglädje!




Återbruk av bilder från hösten 2012.

Då skapades en färgglad krans med de allra vackraste lönnlöv man kan tänka sig.
I år har jag gått och letat under samma lönn, när bladen ska få de där sprakande färgerna.
Tyvärr verkar färgerna ha utgått för denna säsongen, för alla löv går åt de bruna nyanserna.

Måhända är det vår långa varma sommar med tillhörande höst som gör att färgerna blir annorlunda?
Eller så dyker de bara upp lite senare?

Får se om det kommer upp en höstkrans i år, eller om jag bara nöjer mig med att njuta av fjolårets!

Önskar dig en fin torsdag!

Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Underbara färger! Håller med, i år har det inte varit så mycket röda inslag på löven som det brukar. Är det pga den varma sommaren och hösten är det helt ok för min del!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tänker varje höst att jag ska göra en krans, men det prioriteras aldrig. Men en julkrans kanske det kan bli och det är ju också fint.

    SvaraRadera