8 oktober 2013

Höstens fina färger





Inte kunde jag väl ana att dessa kuddfodral och mattor i mustiga toner skulle göra sådan succé.

Trodde nog att vi svenskar skulle vara mer försiktiga och återhållsamma till att ta in höstens färger i våra vardagsrum.

Men så fel jag hade!

I höst kommer verlkigen många av våra hem, få en vitamininjektion utan dess like av den pigga och glada färgen orange!

Kul, tycker jag! För visst piggar lite färg upp?

I dag packar jag många paket med färgglada innehåll. 
Det blir en glad dag på jobbet!

Men först ska jag kika in hur det går för mina kära hantverkare, idag är det dags för mitt vita kakel att sättas upp.

Äntligen, det är ju nu det roliga börjar...

Kram Maria






1 kommentar:

  1. ojoj så snygg färg...
    roligt med renovering...ska bli spännande och se resultatet.
    ha en bra dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera