28 januari 2013

Perfekta sidobordet


Nu börjar varorna trilla in till butiken och det är så roligt.
Att säga välkommen till nykomna varor och välkommen åter till storsäljarna!

Detta bord från House doctor hör just till den sistnämnda kategorien.
Ett stiligt rullbord i svart metall och som praktiskt går att fälla ihop.
Sist det begav sig hann jag knappt få in dem på lagret innan de försvann ut i vårt avlånga land. 

Det är så roligt att ni gillar mina handplockade varor. Då min filosofi är att köpa in det jag själv skulle vilja förgylla mitt hem med.


Nu ska jag dock ge mig iväg och hämta hem ett litet namnsdagsbarn och det blir en liten present och fika!

Så grattis till alla Carl idag, flaggan i topp för er!

Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Såå snyggt!!

    Men det var väldans dyra House Doctor-servetter du har i din butik...;D

    Tjingeling!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din uppmärksamhet. Kollar allting dubbelt, men ibland går det lite tokigt.

      Maila din adress till mig på info@lillavillavita.se. Så skickar jag ett par servetter som tack för hjälpen!

      Vänligen Maria

      Radera
  2. Så fint!
    Min sambo heter också Carl, fast som mellannamn.. Men han fick baka själv då han var hemma och vabbade igår;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt som det mesta i din affär! Skulle kunna handla hur mycket som helst!

    SvaraRadera
  4. Fint bord, jag tittar redan runt var det skulle passa här hemma. Kram Nina

    SvaraRadera