18 januari 2013

Hemma igen




Har nu landat efter två helt underbara dagar i storstaden.

Att strosa runt i mysiga butiker, äta en god bit mat och kunna få lite egentid med bästa maken är en ju aldrig fel.
Nu var det ju inte bara en nöjestripp, både jag och maken var uppe i jobbet, men det är fint när det går att kombinera.

Stort tack till bästa svärföräldrarna som kom och passade barn, hund och hus, utan er hade det inte varit möjligt, så tusen tack!

Huvudmålet med resan var ju faktiskt Formex, hittade så mycket fint från bla House doctor och två helt nya leverantörer. En del av sakerna kommer redan nästa vecka, ska bli så roligt. Lovar att visa er lite bilder senare!

En av mina favoritbutiker i Stockholm är Oscar & Clothilde och där hittade jag detta underbara doftljus i den vackraste glasburken jag skådat. När ljuset har brunnit ut blir det finfin förvaring.

Tennljusstaken har jag kikat på flera gånger och denna gången insåg jag att det fanns plats över i packningen, så äntligen är den min.

 Oscar & Clothildes har även en webshop, praktiskt om man nu inte har möjlighet att strosa runt i deras mysiga butik!

Ha en riktigt fin fredag!

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Hej Maria !

    Låter härligt !
    Visst är det kul på Formexs mässan ? :)
    Härligt att kunna ladda batterierna samtidigt som mässan.
    Vilken fin bild från dig !
    En fredags kram till dig !

    SvaraRadera
  2. Är nyfiken på din nya soffa...hoppas på bild snart :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer alldeles snart... Kanske redan nu till helgen?

      Vänligen Maria

      Radera