23 oktober 2012

Mer stylingjobb!




Soffbord och soffa Sköna Möbler Kristianstad
Lampor Nilssons elektriska Kristianstad
Kuddar www.flowerfield.se
Pläd och matta Lilla Villa Vita
Tennljusstakar Home & Clothing

Tusen tack för all fin respons från visningslägenheten som Lilla Villa Vita har inrett.

Under lördagen var det öppen visning för alla intresserade och det var fantastiskt trevligt att möta alla nya hyresgäster, som hade frågor om möbler och inredningstips.




Kuddarna med elefanttyg kommer från Nina, som har arbetat som sömmerska på Svenskt tenn.
Nu driver hon webshopen Flowerfield

Den svarta pläden "Cross" är designad Pia Wallén och är det senaste tillskottet i min butik.
Pläden syns ofta i allehanda inredningsreportage och självklart skulle den finnas på plats vid min styling.

Jag är extra glad åt att kunna vara återförsäljare för denna fina klenod.

Det går bra att förhandsboka ett exemplar redan nu.

Kika här!




Tv bänken kommer från Sköna möbler.
De fina Day ljusstakarna i horn kommer från Home & Clothing


Denna skönhet är det senaste mästerverket från Louis Poulsen.
Blev så glad när jag fick låna den till stylingen av Nilssons elektriska.

Den skulle gärna få flytta hem ovanför vårt köksbord....


Ja, det var några bilder från i lördags.

Var det någon som missade visningen, ges det en ny chans i morgon, eftermiddag.

Nu ska jag ge mig iväg på sista delen av silverkursen, så synd att det redan är slut. 
Jag ska visa med några bilder senare vad jag har knåpat ihop!

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt! Vad heter soffbordet? Kunde inte hitta det på sköna möblers hemsida... Kram Therese

    SvaraRadera