19 oktober 2012

Att ha flyttat...



Möbler: Sköna möbler, Kristianstad
Matta House doctor, Lilla Villa Vita

Så är då AB Kristianstadsbyggens visningslägenhet färdig inredd.
Allt är fixat och jag har levt "tillsammans" med denna lägenhet, under lång tid, så
därför känns det nu extra roligt att allt är klart och att få visualisera sina planer och tankar.

Här är några bilder från mina tre rum och kök.






Sängen och sängborden kommer från Sköna möbler här i Kristianstad och det är precis denna sänggavel som jag har letat efter. 

Bara att sätta bakom sängen och luta mot väggen, smidigt!

Fantastiska Anna från Annas Hotell, har bidragit med krispiga sängkläder från mitt favoritmärke, Af Swedala.

Just nu erbjuder Anna 100 kr rabatt på bäddseten, kika gärna in här 


Lampan från Nilssons elektriska är en annan ny kärlek.
Mysigt ljus och helt rätt design.

Jag vill tacka alla mina samarbetspartners




Är ni sugna på att se en nybyggd lägenhet, på allra bästa läge, är ni hjärtligt välkomna i morgon, lördag 

kl 13-17.

Om jag inte minns fel, bjuds det på grillad korv och SMHI har lovat 20 grader, så ta en härlig promenad ner till Tivoliparken, så ses vi kanske?!



Kram Maria



4 kommentarer:

  1. VAD DUKTIG DU ÄR!!!
    Så fint du gjort.
    Önskar dig en riktigt fin lördagskväll
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev! Jag gillar verkligen de där lakanen! Vill ha, vill ha! Ha en fin helg! Kram Ester

    SvaraRadera
  3. Va fint det ser ut! Har precis hittat hit!! Den hyllan har jag också i köket och jösses va tid jag har lagt på den!!:))
    kram

    SvaraRadera
  4. Nej men oj oj oj såå fint! Duktiga du! Ska dit en liten runda på onsdag och sedan lär det bli många många :-) MoP var såå nöjda! / Malvil på Insta :-)

    SvaraRadera