27 april 2012

Mattor 100 kr rabatt!



Sköna fredagen är här och en riktig långhelg ligger framför mig!

Pojkarna är lediga från skolan på Valborgsmässoafton, så nu ska vi njuta i dagarna fyra.

Kanske det blir en tur till stugan och inleda operation vårstädning, vintern har rasat ut och sköna maj står för dörren, härligt!

För att fira favoritmånaden Maj, erbjuder just nu Lilla Villa Vita 100 kr rabatt på alla lagerförda mattor.
Erbjudandet gäller from idag tom tisdag 1 maj och endast på de mattor jag har i lager just nu!

Härliga trasmattor till sommarens alla golv och den stiliga mattan från House doctor!

Jag vill önska er en fantastisk fredag!

Kram Maria






9 kommentarer:

  1. Härliga mattor!!
    Supersnyggt kök!!

    Ha en underbar helg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Åhhh jag som ville ha två mattor till från House Doctor.
    Älskar min under matbordet och hade velat ha två 90x200 till hallen av samma men dom är tyvärr slut såg jag. Kommer du få in dom igen..?

    Önskar dig en fin helg rara du
    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Det är fler mattor beställda, de stora kommer ev in under nästa vecka och de mindre 90 x 200 kommer i början av juni.
    De är helt slut hos House doctor i Danmark. Men den som väntar på något gott...

    Trevlig helg på er!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. aww its dreamy :) this is like the perfect kitchen to me!
    have a nice day, svenja

    SvaraRadera
  5. Hej Maria! Vad så mysigt det är med trasmattor, ger sån sommarkänsla!! Ditt kök ser så himla vackert ut, så ljust och fräscht, och med det vita golvet är känslan bara helt rätt!!
    Den röda lilla lampan i fönstret är en härlig accessoar :-)

    Fin Valborg! Kram Paula

    SvaraRadera
  6. Den blåa trasmattan gillar jag, men den passar tyvärr inte den stil jag har hemma! Även mina killar är lediga på måndag, så här blir det också en långhelg med mycket mys!

    Kram Ester

    SvaraRadera
  7. Köket ser verkligen inbjudande ut, gillar också lilla färgklicken!

    Ha en mysig helg! /Tina

    SvaraRadera
  8. so nice here
    happy spring

    http://laracroft3.skynetblogs.be
    http://lunatic.skynetblogs.be

    SvaraRadera
  9. Hej
    Vilken inspirerande blogg du har. Mattan från House doctor ä rså fin! Den har jag köpt till mitt sovrum, blev superfint.

    Lisa

    SvaraRadera