16 april 2012

In my bedroom




Startar idag igång veckan med att visa min fantastiska spegel från House doctor.

Nu står den lutad mot sovrumsväggen och den är som ett riktigt smycke i sig.

Gillar den svarta färgen med den stiliga "kulramen".

På spegeln hänger favoritsmyckena redo att användas. Lädertofsen och pärlhalsbandet är fina både solitära och tillsammans. Dessa har jag hittat på Glitter.

Min lilla skosamling står redo för galej, dock är det alldeles på tok för sällan som de kommer ut och rastas. Jag har ju uppnått den där fasen i livet, när festerna lyser allt mer sällan med sin frånvaro.

 Kanske det är dags att ändra på detta snart?
En stooor fest med feststass och glitter önskas!

Hmmm, får nog fundera lite på detta...



Lykta, överkast, spegel Lilla Villa Vita


Kram på er!

Maria


7 kommentarer:

  1. Rackarns så fiiint!
    Har spegeln i vitt fast i dom två mindre storlekarna, men gillar dom svarta också så mycket..:-)
    Skulle vilja ha en stoor en i hallen!!!

    Ha en toppendag rara du
    Kramen Susanne

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än hålla med att det är för snålt med festligheterna nuförtiden. Men det går ju att ändra på! Snyggaste spegeln du har där, verkligen!
    Ha det gott,
    Eija

    SvaraRadera
  3. Vilken UNDERBAR spegel!! helt fantastisk!!!
    En sån stor skulle jag oxå vilja ha... :))

    ha en fin dag
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Gillar den översta bilden, superfint med den svarta spegeln, lyktan och skorna mot den vita väggen!

    SvaraRadera
  5. Wow, vad snyggt! Finfin spegel! Och snygga halsband och skor! Härligt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Visst är spegeln från House Doctor outstanding. Själv har jag en vit. Jag har köpt en matta, också från House Doctor som jag tror skulle passa perfekt tillsammans med din spegel och övrig inredning. Den finns på foto hos mig!

    Ha en fin kväll! Kram Ester

    SvaraRadera