5 februari 2012

Matta igen...


Ni får ursäkta om jag tjatar lite om mina mattor, men det är lätt hänt när de är så fina!

Jag har fått låna denna bild av Susanne med bloggen Villa Tretton.

Hon har beställt en matta från min lilla butik och jag ville bara visa hennes vackra matrum.

Möblemanget, tavlan, kudden, ja allt är så fint.

Kika gärna in på hennes blogg för lite mer härlig inspiration!

Jag har beställt hem fler av dessa populära mattor och om du vill förboka ett exemplar,  går det bra att skicka ett mail till mig på info@lillavillavita.se

Ha en skön kväll!

Kram Maria




5 kommentarer:

  1. Håller med dig! Mattorna är jättevackra! Kram, Tina

    SvaraRadera
  2. Oh så fin, jag har mailat dig och vill gärna tinga mig en egen.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Hejsan Maria! Hoppas du hann din runda på formex! vi åkte dit dagen efter istället för att kunna gå i lugn och ro! förstår vad du menar med att det finns mycket som man kanske inte är lika intresserad av att kika på :) Vilka vackra mattor du säljer! och bra pris med dessutom. Ha en fin kväll!!

    SvaraRadera
  4. Mattan är så fin! Den ska jag nog kika närmare på:)
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  5. Hej
    Fick hem ett par stolar beställda från er i helgen.
    Jag är helt kär!!
    Kika in på min blogg :)

    Ta för en underbar butik :)

    Malin, live a lot (www.levalite.blogspot.com)

    SvaraRadera