10 december 2014

Jul, jul!


I en liten hörna av lusthuset fick skidorna åka fram.
Vackra, slitna och charmiga fick de bli en del av årets juldekoration.

Griffeltavlan har hängt med i flera år, det är bara att ändra budskap efter säsong...


Den lilla julenen fick följa med hem från senaste veckohandlingen på Maxi.
Kruka fick bli en av ljuslyktorna från min butik.

Lite roligt när man kan hitta flera användningsområde till sina saker. En kruka kan bli en ljuslykta och vice versa.
Att försöka tänka utanför boxen. 


Grytunderlägg från House doctor, finns här.


Julgran av grenar. Denna kommer från Tine K Home och du hittar den här.
Är man lite händig kan man givetvis pyssla ihop en själv...

I dag har jag haft besök av en kund här i mitt lilla lusthus.
Det är så roligt med dessa möten och de ger mig så mycket positiv energi.
Människor som kommer till mig, för att de läser min lilla blogg och uttrycker så mycket glädje och tacksamhet för att jag delar med mig av mitt inredningsliv.
Ibland känner jag att jag redan visat allt tusen gånger, men vid dessa möten blir jag så glad, tacksam och faktiskt lite stolt!

Så tack B, du gjorde min dag! Hoppas du får mycket glädje av dina fina glimrande ljusstakar!

Stor Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar