29 maj 2012

Sköna färger


En plats att njuta på!

Till sonens kalas i helgen tog vi cykeln och plockade korgen full med skiraste hundkex.
Denna "ogräsblomma", som nu står i full blom är så vacker i stora fång.
Bara att ge sig ut till vägkanten och njuta av försommarens gåvor.

Kyrkbänken pryds av min nya pläd från butiken, underbara färger och i skönaste vintagetygerna.
Olivträdet har jag faktiskt klickat hem från nätet och fick det hemlevererat till dörren. Inte var dag en lastbil stannar och det levereras träd. Nu pryder det min lilla gård i finaste krukan från House doctor.

Jag önskar er en mysig tisdag, denna dag då värmen tillfälligt(?) försvann från skåneland och jackan åter fick träda in i tjänst.

Kram Maria


6 kommentarer:

  1. Otroligt rofylld plats. Så vacker!!
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Varifrån beställde du olivträdet?

    SvaraRadera
  3. Olivträden hittade jag hos www.palmpersson.se
    Endast 375 kr för höga fina träd.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hundkex är riktigt vackra tycker jag!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Det ser så härligt ut, bara en kopp thé och god bulle som fattas!
    Ha det så skönt trots dagens kyla.
    Dyrafina

    SvaraRadera
  6. Vackert! Ogräs som maskrosor är också vackra. Tänk om vi hade betraktat som om de vore vitsippor - då hade vi kunnat njuta av dem i stället för att förfasas över deras utbredning.

    Kram Ester

    SvaraRadera