30 augusti 2015

När man hittat rätt...


I sommar har jag letat efter en röd klänning.
Inte vilken röd som helst, utan röd med rätt nyans.

Jag som mesta delen går klädd i svart...
Så detta kändes verkligen extra vågat att hoppa i ett rött fodral...



 


På väg till krogen med min make, för lite lördagsfirande.
Att klä upp sig, lämna vardagsoutfiten i garderoben, det är festligt för mig.

Klänningen är ett riktigt kap, 149 riksdaler, på HM
Skorna har flera år på nacken och väskan, ja det är en marathonpresent från mig till mig.

Hoppas er helg har varit fin!


Kram Maria



3 kommentarer:

  1. Väldigt fin röd klänning! Passa på dig så himla bra. Jag är också mycket för svart annars. Kram

    SvaraRadera
  2. looking great! greetings from Poland! :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad du är fin!!! Du riktigt strålar. Nu blir jag sugen på att börja springa, som du gör, och se till att trimma upp kroppen! Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera