25 augusti 2015

Keramikkurs - Eva Tenje


I våras gick jag på kvällskurs i keramik hos Eva Tenje.
Denna makalöst duktiga och kreativa keramiker.

Jag kunde verkligen ingenting när jag stegade in i hennes ateljé första gången.
Lite nervös och pirrig inför kursstarten, men sååå taggad inför att få lära mig något nytt.



Alster av Eva tenje


Nu har Eva öppnat upp sin ateljé för kurser. Små grupper och där man får experthjälp i både drejandes ädla konst, men även att kavla och glasering.

Denna hösten ställer jag min plats till förfogande, då jag tyvärr inte hinner med allt jag önskar.
Så om det är någon som är intresserad av att gå en keramikkurs, tycker jag verkligen att ni ska anmäla er.

Mer info hittar ni här


Mina alster...



Vilken lycka det är att kunna duka med något man själv har skapat!

Missa inte detta fina tillfälle att få lära dig något nytt och kreativt!




Kram Maria




1 kommentar:

  1. Vilken rolig kurs och ett fint verk du har skapat!! Kram Jannice

    SvaraRadera