22 augusti 2014

Känner mig fredagsfin!


Jag har varit hos bästa frisören, och som vanligt får hon mig att känna mig som en prinsessa.
Att åka dit med håret i en tofs, ett hår som kändes mer som svinto, efter sommarens sol och bad. För att sedan stiga ut genom salongsdörren med ett helt nytt friskt hår i en lite varmare och mörkare nyans än tidigare.

Lyx helt enkelt!



Hos frissan uppdaterade jag mig med lite nya hårsnoddar i härliga färger. Men jag tyckte att de var lika snygga som armband, så nu fick ett helt gäng åka på runt handleden.
Så roligt att hitta snygga och praktiska saker och en hårsnodd tillhör verkligen de attiraljer jag använder varje dag!

Hårsnoddarna har jag hittatr, hos bästa salongen, Bahlsam.


 På fötterna har jag mina favoritskor, ballerinas från Vagabond.

Golvet i lusthuset är lagt av gamla tegelstenar i fiskbensmönster.
Så nöjd med detta golv, känns lite som ute fast inne...

Ett inlägg med allt från topp till tå...

Trevlig fredagskväll!



2 kommentarer:

  1. Mycket fin du är och härligt att få gå till frisören! Det är något jag skulle behöva med =) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Jannice! Hoppas din lördag blir fin!
    Kram

    SvaraRadera