12 augusti 2014

Antik järnsäng till salu!


Denna lilla söta bokhylla fann jag och min väninna Eva på en av våra loppisturneér. Kommer ihåg att jag skrek rakt ut av glädje när den stod där framför mig.
Precis vad jag letat efter till gossens babyrum. Lagom stor för den lille, till att husera alla klossar, Briofigurer och nallar.

Men liten blir stor och vissa möbler går liksom inte hem längre när de växer och blir större.
Nu har den lilla bokhyllan fått nytt liv i lusthuset istället.

En annan möbel, som jag tyvärr inte har plats till är denna ljuvliga järnsäng.
Nu säljer jag den och hoppas att den ska få nytt liv hos en ny familj.


Sängen är en antik växasäng, som passar till ett barn som lämnar spjälsängen fram till ca 8 år.
Mått 75 cm bred. Längd 135-170 cm
Sängen har mässingsdetaljer och småhjul på ena gaveln.
Pris 2500 kr. Endast avhämtning i Kristianstad
Maila mig gärna på info@lillavillavita.se

Önskar er alla en fin kväll!
Jag ser fram emot att bänka mig framför tv: och kika på sista avsnittet av Allsång på Skansen.

Kram Maria





6 kommentarer:

  1. You know I love it! That first bedroom is gorgeous! and I'm crazy about that window treatment with the roman shades.
    Colored Bedroom Design Ideas

    SvaraRadera
  2. Så fina möbler! Har precis gjort likadant här i huset, bytt inredning till yngste sonen som blivit tonåring i sommar. Lite vemodigt men alla åldrar har ju sitt....

    //Lena

    SvaraRadera
  3. das bett ist cool!!!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvaraRadera