1 november 2015

Söta som socker....


Jag har varit och kikat på valpar.
Små docksöta varelser på två veckor, som precis öppnat ögonen för att utforska sin nya lilla värld.
Så ljuvliga att det gör ont i hjärtat.




Alla tillsammans i en enda stor hög.
En hög med kärlek...

Lilla Wilma, som jag brukar passa, har fått fem stycken små Cockerpoo valpar. 
(Cockerpoo är en blandning av Cockerspaniel och pudel.)


Ett litet underverk i mina händer!




Ja, det är livsfarligt att åka och titta!
Som tur är, kan jag snart komma tillbaka igen.

Jag gör mitt allra bästa för att försöka fånga dem med min kameralins, men vissa saker kan bara inte kameran ge rättvisa.
De är för fina helt enkelt...



Önskar er en riktigt skön söndag!

Kram Maria







8 kommentarer:

  1. Underbara valpar och bilder och hjärtat smälter. Förstår att du vill komma tillbaka. Kul att följa deras fortsatta resa i livet.

    SvaraRadera
  2. Jag döööööör så söta!!!
    Hela hjärtat smälter...
    Kram anna

    SvaraRadera
  3. Men hur söt får man vara?!? Jag döööööör;)!

    Kramis/Helene

    SvaraRadera
  4. How absolutely gorgeous are these lovely pups! Too beautiful! Sharon x

    SvaraRadera
  5. Vet du ifall alla valparna är tingade?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla!

      Ingen är tingad i nuläget... men maila mig gärna på info@lillavillavita.se

      Kram Maria

      Radera
  6. So cute!!! Thanks for the sweet photos!

    SvaraRadera
  7. So cute!!! Thanks for the sweet photos!

    SvaraRadera