20 april 2015

Hamam - Ticking Stripes


Packar upp en underbar leverans från svenska Ticking Stripes.
En leverans som andas sommar, ljumma vindar, varma klippor, salta bad och en och annan vaniljglass på en vit strand.

Jag talar om de fantastiskt härliga hamam handdukarna i nordiska svala färger och mönster.
Jag blev helt såld på dessa, då jag och väninnan sprang på Ticking Stripes monter på Formex.

Så mjuka att de går underbart att använda som babyfilt till de små liven.



Att de nästan inte tar någon plats, eller väger någonting, gör iallafall mig överlycklig.
De kommer bli strandens nya attribut, ser framför mig en sommar då jag kan packa lätt...





Hamam handdukarna finns i en mängd olika färger, jag har valt att ta hem en blå och en grå linje, då jag tycker dessa var absolut vackrast ock klassiska.
På bilderna här, visas endast de grå varianterna.



Hamam kärlek!

Tror även att den blå handduken ska få agera sommarduk under äppelbordet i sommar...
All hamamkärlek finner du här i webshopen.





Kunde inte låta bli att bjuda på lite "bakom kameran" bilder...
Min ständiga följeslagare Smilla, följer mig vart jag än går, nyfiken, gosig och alldeles, alldeles underbar!

Idag fyller hon 14 veckor, min lilla bebis!



Önskar dig en fin start på veckan!

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Oj så fina handdukar!! Jag såg du hade lagt upp på Instagram men det var ännu bättre att få se fler bilder här på bloggen :)

    Kram Jonna

    SvaraRadera