22 oktober 2014

Jag och mina ljus...


 Mörkret sänker sig över gatan i stan och mina älskade ljus tänds av sig själv. 
Tänk att man kan bli lycklig över något så enkelt.
De lyser när jag kommer hem och de lyser när jag går och lägger mig, för att sedan slockna av sig själv.


I vanliga fall är jag den som slår ett slag för äkta vara, men jag har verkligen gjort en helomvändning, åtminstone vad det gäller dessa ljus.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har varit på Ikea med en kund och kommit med smakråd och tips inför deras nya vardagsrum.
Det är roligt att få komma med ideér på hur man får det mysigt och smakfullt hemma hos andra.
Att tänka på att använda det man redan har, men att flytta runt på inredningen och addera de där små guldkornen som lyfter hela rummet.

En riktigt bra dag helt enkelt!


Kram Maria



Ljusen ovan finns i min webshop här



3 kommentarer:

  1. Vackert och en alldeles ljuvlig stämning!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dina julprodukter och är sugen på att klicka hem, men undrar om det kommer in mer i butiken i den kategorin?

    SvaraRadera
  3. the candle season has definitely begun :)are these real candles or the led ones? greetings - Justyna

    SvaraRadera