26 juni 2014

Badkar säljes


Detta är en av de inspirationsbilder jag använde mig utav till vårt badrumsprojekt.

Ett stort härligt badkar som två personer kunde sjunka ner i.
Inbyggt med marmorskiva och drömmen var väl att ha dessa vackra snickerier som front, men jag var nog mest inne på att kakla framsidan.

Drömmen blev en annan, en helt annan.
Så här står jag nu med två badkar. Ett som är monterat och klart och ett sprillans nytt, som jag hoppas ska få en ny chans, att glädje en ny familj.

Ett vackert och exklusivt inbyggnadsbadkar i emalj.
Med extra fin finsih, så att det ska vara lättstädat ( för sådant gillar jag...)
Badkaret är utformat för att två personer ska kunna bada samtidigt, då avloppet sitter i mitten.




Här nedan kommer lite teknisk information för den som är intresserad:
Langenfeld Classic duo
160x70x43
Easy clean finish
Medföljer sk Frigobox, en frigolitform som gör det extra lätt att bygga/kakla in det.
Badkaret är sprillans nytt och ligger fortfarande i sin förpackning.
Helt komplett
Inköpt för  14 000 kr
Säljes nu för 7000 kr



Badkaret ligger nu ute på Blocket, men jag tänkte att det kanske fanns någon här inne på bloggen, som går i badrumsfunderingar och då är detta ett fint tillfälle.

Maila mig gärna på info@lillavillavita.se om ni skulle vara intresserad av badkaret.

Önskar er en fin torsdag!

Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar