10 mars 2014

Godmorgon världen!





Ny vecka, men nya möjligheter och utmaningar.
Att tacka för den fina helgen som varit och blicka framåt...

Min dag börjar jag med en bra frukost, dagstidning och just nu njuter jag av House doctors nya porslinsserie, som blivit så populär.
De små skålarna är så där lagom stora till yoghurten med lite goda flingor.

Nytt i butiken är även de klassiska servettringarna i mattborstad metall.
Jag tycker det är så trevlig att duka fint, även till vardags och servettringar förhöjer verkligen den känslan.

Önskar en en toppenstart på veckan!

Kram Maria


Muggar, skålar, servetter, plåtburk och servettringar Lilla Villa Vita

4 kommentarer:

  1. Så snyggt allting!!!
    Ha en riktigt fin dag o hoppas solen skiner på dig med:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Önskar man fick vara hemma och njuta av dessa soliga dagar...får njuta lite extra ikväll bakom disken på Friskis, min tur att jobba ikväll!

    Ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad härligt det låter att start veckan på Friskis, bästa stället!
      Kram Maria

      Radera