8 mars 2013

Tips!


Bild: En mammas dag, Weronica

Tack alla ni som så hjärtligt har hört av sig angående vår sjukstuga.

Kära maken får idag komma hem till skåne igen, känns underbart!
Inte frisk, men iallafall på hemmaplan.

När någon är sjuk, ställs vardagen upp och ner, eller rättare sagt, allt!

Därför blev jag så glad när kära Weronica med bloggen, en mammas dag, omnämnde min lilla butik i hennes förträffliga fredagssvep. Ett inlägg som jag njuter av varje fredag, där hon tipsar om det goda och vackra från veckan som gått. 

Tack Weronica, du gjorde min dag!


Ni hittar hennes blogg här.


Nu ska jag packa ihop pinalerna och bege mig till flygplatsen för att hämta käre maken!


Njut av fredagen!

Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Ha det så bra Maria med familj och vist är det så att när man blir sjuk så ställs allt upp och ner allt som var så självklart innan man blev sjuk känns avlägset och svårt. Det positiva är väl kanske att man lär sig uppskatta de små sakerna i ens vardag

    trevlig helg och ta vara på varandra
    jörgen

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul!
    Ha en superfin fredag! kram elin

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar Helg!! KRAM Petra www.romantiskahem.blogspot.com

    SvaraRadera