4 januari 2013

Lite mer nytt


Bilder: House Doctor

Så blev det då fredag igen, man är lite snurrig med dagarna så här när helgdagarna avlöser varandra på parad.

Visar idag lite mer nytt från House doctor och deras kuddkollektion.

Mina favoriter är kuddarna i batiktryck samt kudden på översta bilden.

De ska verkligen få flytta hem till vårt lilla hem, hoppas att det inte dröjer allt för länge.

Jag önskar er en mysig fredag, idag ska jag ge mig ut med killarna på lite kulturella evenemang och kanske någon liten butik på vägen?

Kram på er alla!

Maria






6 kommentarer:

  1. Åh så snygga! Den översta grå helt klart min favorit, trots att jag lovat mig själv lite mer pasteller i vår...:)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så snygga kuddfodral!!! Min favorit är helt klart den översta, är en sucker för svart, grått och vitt...:)
    Trevligt med lite kulturella inslag, här blir det fotboll(alliansen) igen ikväll. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen den översta kudden, finfin!

    Trevlig helg! Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Fina kuddar. Gillar de i batik. Peacemärket var fint!
    Ha en skön helg
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  5. Härliga inspirationsbilder och fina kuddar! Den med peacemärket skulle gärna få flytta hem till mig :)
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med nya kuddar!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera