26 oktober 2011

Lite nyheter!

                 









Oj, oj, vad det trillar in varor varje dag. Det känns nästan som julafton, speciellt med tanke på att många av varorna är julinspirerade! Man skulle dock kunna önska att inte alla leverantörer skulle skicka i samma vecka, då det är rätt tridskrävande att packa upp, fotografera och få in allt på rätt ställe. Men det är samtidigt fantastiskt roligt och jag är så glad och tacksam för mitt helt underbara jobb och att jag vågat ta steget och satsa på min dröm!

Som ni kan se ovan har de oerhört populära änglavingarna åter kommit till butiken. De har varit lika populära sommar som vinter. Många sätter de på adventsljusstakens blockljus, men jag tycker de kan vara lika vackra i ensam majestät. De har även varit en mycket uppskattad gåbortpresent.
Nya för i år är de stora änglavingarna, till jul har jag tänkt att klä mina i lite grönt, eller bara sy en enkel kanal av tunt skirt tyg och trä på!
Årets modell av de danska flaggorna är i trä, ännu finare än fjolårets i metall. De står först på tur att förevigas med min kamera.

Ha en underbar dag, nu kallar kameran på mig!

Kram Maria


3 kommentarer:

  1. Åh! Så mycket fint! Kommer du stå och sälja på torget i Kristianstad i år också på julskyltningen? /@

    SvaraRadera
  2. hej!! älskar ängelvingarna i metall på ljusen.Kan man köpa dem?

    SvaraRadera