22 november 2010

Välkomna på julmarknad


Nu på söndag den förste advent ska Lilla Villa Vita medverka vid julmarknaden på Lilla torg i Kristianstad.
Jag kommer att ta med mig godbitarna från min butik och väntar i veckan även in en hel del nyheter. Jag hoppas även att de så otroligt populära änglavingarna i zink, ska hinna hem!

Jag tackar ödmjukast för alla fina kommentarer och alla som besöker mig varje dag, trots att inläggen inte duggar så tätt. Det har varit en intensiv tid med mycket jobb och en del sorgligheter i vår lilla familj. Min käre lille vovve finns inte längre med oss och sorgen och tomheten lamslår en. En kär vän som "alltid" har funnits och som troget har följt och älskat en villkorslöst, det är inte många som gör det...

Ta hand om er därute och gläds med era nära och kära, fyrfota som tvåfota...

Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! Om jag har möjlighet så kommer jag!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Alltid så sorgligt och tungt när ens fyrfota vänner inte finns med längre. De ger ju alltid en så ovillkorlig kärlek som du säger.

    Lycka till med julmarknaden!/Merja

    SvaraRadera
  3. Kul med julmarknad,
    det blir säkert lika givande som det var i somras hemma hos dig.
    Jag ska försöka komma...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Usch så tråkigt för er! Det är riktigt jobbigt när älskade husdjur går bort!
    En fråga om din web-butik: är den igång? När jag försöker gå in på den så blir den stoppad, och en stor röd symbol med skadlig webb-plats kommer upp (alltså virus-varning)?!
    Ha en härlig dag! Kram Anna

    SvaraRadera