28 augusti 2010

Fotouppdrag


              
              

Jag ber om ursäkt för att mina inlägg inte duggar så tätt. Har jobbat väldigt mycket, samtidigt med allt annat som är nytt då hösten sätter igång, skola, aktiviteter och massa spännande möten.
 Bilderna här ovan hoppas jag dock ska andas allt annat än höst. Har fått den stora äran att fotografera ett alldeles underbart strandhus längs vår fantastiska kust. Utsikten är slående och att kunna bo så nära inpå naturen måste vara förträffligt.

I veckan som har gått har jag fått min första höstleverans från IB Laursen. Ska bli så kul att fotografera och "packa upp" varorna i min lilla webbutik.

Kram på er alla underbara människor därute, som tar er tid att besöka mig här på bloggen. Utan er hade det faktiskt inte varit lika kul...

Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se vad du beställt från IB Laursen, väntar på bilder..=)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Vakre bilder av en årstid som banker på døren. Håper høsten gir klare dager og gode turer!
    Klem, Jannicke

    SvaraRadera
  3. Halkar in på din blogg ibland och den är verkligen en lisa för själen. Ett lugn lägger sig över mig när jag tittar på alla fina bilder och jag drömmer om ett hus där jag kunde ha alla vackra ting som säljs i butiken. Fortsatt lycka till med din satsning. Jag själv fortsätter i skolans värld ett tag till.
    MG

    SvaraRadera