19 februari 2010

Äntligen fredag!

Visar en vy över den gamla skänken! Alla detaljer på bilden är till salu i min kommande butik!


Jag har idag förmiddag suttit gäst hos Helene Persson i Radio Kristianstad P4. Jag tyckte det var väldigt pirrigt, nervöst och annorlunda. Jag har aldrig tidigare besökt en radiostation och det var väldigt intressant. Efter en stund släppte lite av nervositeten och det var riktigt skoj, mycket på grund av att Helene är så sprudlande och verkligen lätt att prata med. Se mer här

Ha en underbar helg, snöoväder till trots, eventuellt blir det en tur till lilla skidanläggningen Vånga, som ligger här i närheten och så melodifestival förstås!
Kram Maria

16 kommentarer:

  1. Wow so mycket fint!
    Vill ha fotöljen, glasburken och väskan. Blir spännande sen när man kan shoppa. Blir det bara nätbutik?

    SvaraRadera
  2. Oj vad det händer saker i ditt liv. Spännande med den nya butiken!

    SvaraRadera
  3. Great thing for you!

    Have a great weekend!
    Anu

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag lyssnade på dig! Det hade jag sett fram emot nämligen! Du var superduktig! Det hördes faktiskt att du blev mer avslappnad allt eftersom intervjun fortlöpte..för den var ju ganska lång... Väldigt intressant var det att lyssna... Kul också att höra mer om ert hus och dina tankar kring det!

    Önskar dig en bra helg!!!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Halloj!

    Kanonfint!!!

    Vånga blir nog fullsatt i helgen! Jag ska dit med mina skidor! Du såg inlägget va?! =))


    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Tack goa Maria! En härlig stund tillsammans med dig. Hoppas du tar det med dig som ett roligt minne - radio är väldigt kul och du kommer märka så många som hört det vi sagt! Tur man inte tänker på det när man sänder... då hade man ju inte vågat öppna munnen. Kram och trevlig helg i snön / Helene

    SvaraRadera
  7. Hej gumman!

    Det ska bli så kul med din butik! Det du visar på bilden är jättefina saker!

    Kul med radioprogrammet också! Jag hade varit så nervös att jag inte fått fram ett ljud *fniss*

    Ha en fin helg!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  8. Brukar alltid höra på Radio Kristianstad på morgnarna fast jag bor på andra sidan sundet, Hørsholm Danmark. Var hemma hela dagen idag då det är sportlov här nu och lyssnade därför med glädje på ditt och Helens samtal, så inspirerande. Var sedan tvungen att gå in och hitta din blogg och här nu funnit en ny favorit kan jag säga med en gång. Ser fram emot din butik och lycka till med allt framöver.
    Trevlig helg.
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag hörde dig på radion idag och det lät som att du hade en blogg som jag skulle gilla. Som jag trodde så var den fantastisk sida med många tips på inredning.
    Jag gillar verkligen din/er stil!
    Jag är själv väldigt intresserad utav att blanda gamalt och nytt och loppisar är ngt av det bästa jag vet :)
    Ha en fin helg! /Mvh /Emma

    SvaraRadera
  10. Hej, nykomling här....

    Vilken vacker grind ni har, och vackert hus ser det ut som...
    Jag tror jag klickade för fort på kommentarsknappen;-) måste tillbaks igen...

    Ha en trevli helg,
    Hillevissan

    SvaraRadera
  11. ohh kan tänka mig att du kommer ha en alldeles underbar butik!!!
    så kul att vara på radio, kan du inte länka!?
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Kikar in och önskar dig en trevlig helg!
    Kram Nadja

    SvaraRadera
  13. Åå, racketet på skänken var så fin, vet du redan nu vad det kommer att kosta?

    kram Mia

    SvaraRadera
  14. Huset ser ju fantastiskt ut! Vad kul med radioprat. Du glömde säkert att du var i sändning efter en stund :-) Själv var jag med i tidningen Mama i höstas, bara det var pirrigt :-)Spännande med butik! Vi startade en liten mysig butik för ca ett år sedan!Kika in hos oss och ta en titt på butik Villa Vintage!
    Lycka till C&M

    SvaraRadera
  15. Jättejättekul att höra dig på radio!!
    Du gjorde det så bra! Du låter verkligen snäll och trevlig :)

    Älskar ditt vita skåp, önskar jag hade ett sånt att fylla med "överloppsgrejer"

    Trevlig söndag!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  16. Hej hej!
    Jättefin blogg... Den gamla skänken som figurerar på flera bilder- vart har du hittat den? Har du ngt tips på var man kan hitta liknande?

    Vh
    Anna

    SvaraRadera